سفر به جزیره کیش، عروس مرجانی جزایر ایران
نوشته شده توسط : admin

ایران، سرزمین پارس


کشوری چهار فصل در جنوب غربی آسیا که هر بخش آن اقلیم و جاذبه های منحصر به فرد خود را دارد.

از جاذبه های تاریخی شیراز همچون تخت جمشید گرفته تا جاذبه های طبیعی در ماسال که همه و همه گویای آن است که در هر نقطه از ایران بهانه ای برای سفر و گردش و عکاسی وجود دارد.

از طرفی ایران به واسطه مجاورت با دریای خلیج فارس جزایر زیادی را در خود جای داده است همچون قشم، کیش، هنگام که هرکدام زیبایی های خاص خود را دارند و سالانه میزبان گردشگران زیادی از داخل و خارج از کشور هستند.

 


کیش، عروس جزایر مرجانی


از بهترین مقاصد توریستی ایران به انتخاب مسافران ایرانی و حتی گردشگران خارجی جزیره کیش می باشد که در خلیج  فارس قرار دارد و برای افرادی که علاقه مند به ساحل و دریا هستند بسیار مناسب است.

از طرفی در کنار تماشای ساحل زیبای دریای خلیج فارس آثار باستانی و تاریخی در این جزیره سبب شده است تا گردشگران علاقه مند به خرید تور کیش باشند.

 

جاذبه های گردشگری کیش، مکان هایی برای بخشیدن روح تازه به زندگی


جزیره کیش، از بهترین جزیره های منطقه می باشد  و اکثر مناطق توریستی آن فوق العاده و متحیر کننده هستند و حتی اخیرا نزدیک به 2 هکتار از آن جنگل کاری شده است.

، پارک آبی اوشن در کیش ، کشتی یونانی کیش  در کنار پارک ساحلی میرمهنا، روستای باغو کیش، پارک ساحلی سیمرغ کیش از دیدنی های مروارید خلیج فارس به شمار می روند.

همچنین گردشگران بهتر است در ابتدا با مطالعه تریخچه ای درباره شهر زیرزمینی کاریز  از این بنای شگفت انگیز اطلاعاتی کسب نمایند.

 

از مروارید خلیج فارس بیشتر دیدن کنید.

 

اقامتی راحت در هتل های کیش


کیش به دلیل اینکه سالانه میزبان گردشگران فراوانی از سرتاسر دنیا است به همین دلیل مراکز اقامتی زیادی در مرکز و اطراف خود جای داده است.

از هتل های معروف این جزیره به شمار می روند که در سال های اخیر توانسته اند توجهات زیادی را به خود جلب کنند.

 

ایرلاین های عرضه کننده بلیط هواپیما کیش


باتوجه به اهمیت این جزیره در ایران ایرلاین های بسیاری از شهرهای مختلف ارائه دهنده بلیط هواپیما کیش هستند که این شرکت های هواپیمایی شامل:هواپیمایی سپهران، هواپیمایی آسمان، ایران ایرتور، هواپیمایی قشم، هواپیمایی معراج، ایران ایر، کیش ایر، هواپیمایی زاگرس، هواپیمایی ماهان، هواپیمایی آسمان و هواپیمایی تابان می باشند.

 

نوروز99 در جزیره زیبای کیش


با فرارسیدن بهار و آغاز تعطیلات عید نورز بسیاری از ایرانیان تصمیم میگیرند تا در تعطیلات سال نو خورشیدی با خرید تور کیش نوروز 99 به این جزیره که از آب و هوای معتدلی برخوردار می باشد بروند و تعطیلات به یاد ماندنی ای را برای خود رقم بزنند.

 

از کیش بیشتر بدانیم





:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: